Minirenk Okulları, her bir öğrencinin farklılığını kabul eder, onların hayal dünyalarını besler ve onlara en iyi başlangıcı sunar.

k-12

Minirenk

Yenilikçi Öğretim Metodları

Kaliteli Beslenme

Hijyen Öncelikli

Güvenli Ortam

Yabancı Dil Odaklı

Sağlık

minirenkte-anaokullari

Stretching Esneme

Kas ve eklem grupları için hareket açısını ve elastikiyeti arttırma amacı ile yaptığımız esneme egzersizleri; çocuklarımızın fiziksel gelişimine uygu etkinliklerle buluşmasına olanak yaratır, kendine güven duygusu kazandırır.

minirenkte-anaokullari

Eğlenceli Türkçe

(Şiir – Tekerleme – Parmak Oyunu)

Çocukların dil gelişimini ve Türkçeyi düzgün kullanmalarını sağlamak ve kendilerini kelimeler ile ifade becerilerini geliştirmeyi amaçlayan etkinliklerimizdir (şarkı, şiir, tekerleme, hikaye okuma, parmak oyunları, bilmece, dramatizasyon gibi).

minirenkte-anaokullari

Matematik & Bilim (GEMS)

Günlük hayatta her alanda karşımıza çıkan matematiği çocuklarımıza da hayatın içerisinden örnekler ile (nesneleri gruplara ayırmak, belli bir sıraya koymak, yemek için alışveriş yapmak, yemek pişirmek ve arkadaşlarına eşit şekilde ikram etmek vb.) öğretiyoruz.

GEMS; heyecan verici, etkili, fen ve matematik etkinliklerini sınıflara taşıyan kaliteli ve esnek bir ders programıdır. Okulumuzda GEMS’i kullanmamızın amacı eğlenerek öğrenmeyi kalıcılaştırmaktır.

minirenkte-anaokullari

Okuma Yazmaya Hazırlık

(Ses Farkındalığı)

Okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları ilköğretime hazırlık çalışmalarının içerisinde yer alan ve çocukların ilköğretime geçişini kolaylaştırmak amacıyla yapılan etkinliklerdir. Okuma ya da yazma öğretmek amacı taşımamaktadır. Hedef öğrencilerimizin seslere aşinalık ve hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak.

minirenkte-anaokullari

Genel Kültür & Belgesel Saati

Küreselleşme ile dünya üzerinde artan insan hareketliliği, birçok nedenlerle yaşanan iç ve dış göçler çok kültürlülüğü arttırmaktadır. Bizler okul öncesi eğitim programında çocuklarımızın kendi ülkesinin kültürünü tanıması ile başlayıp sonrasında farklı kültürleri de tanımasını içeren genişleyen bir çevre yaklaşımını benimsemekteyiz.

minirenkte-anaokullari

Zaman Makinası

(Tarihte Bugün)

Tarihte bugün dersi ile geçmişte ilgili günlerde hangi olayların yaşandığını ve kimlerin doğup kimlerin aramızdan ayrıldığını, dünyamız için hangi önemli olayların yaşandığını çocuklarımızla birlikte zamana yolculuk yapıp, geçmişimiz hakkında bilgi sahibi oluyoruz.

minirenkte-anaokullari

El Sanatları (Origami)

Origami çocuklar için yalnızca bir oyundan ibaret olsa da, temelinde yüksek derecede yeti geliştirme özelliği bulunmaktadır. Günümüzde yapılan çeşitli araştırmalar, çocuklara gerek okul öncesi gerekse erken okul döneminde origami çalışmaları yaptırmanın, çocuklara ciddi katkı sağladığını ortaya koymaktadır.

minirenkte-anaokullari

Sanat Etkinliği

İnsanın kendisi ve doğayla ilişkisinde ortaya çıkan izlenimlerin, duyguların, düşüncelerin değişik araç gereçlerle anlatımıdır. Sanat etkinlikleri, çocuklarımızın özellikle yaratıcılıklarını destekleyen, kendilerini rahatlıkla ifade edebilmelerine olanak sağlayan, araştırma ve deney yapma, fırsatı sunar.

minirenkte-anaokullari

Eğitsel Oyun

(Tangram & Sudoku)

Eğitsel oyun eğlenerek öğrenmek için en uygun araçtır. Eğitsel oyun sayesinde çocuk kendisine anlatılanları daha çabuk kavrar ve uzun süre unutmaz. Problem çözme, kritik düşünme hakkında tecrübe kazandırır.

minirenkte-anaokullari

Sosyal Yaşam Yeterliliği

Okul öncesi eğitiminde genellikle “Öz Bakım Alıştırmaları” adı altında kullanılan çalışma alanı, Montessori eğitiminde “Pratik Hayat Uygulamaları” alıştırmaları ya da “Günlük Yaşam Becerileri” alıştırmaları olarak adlandırılabilir. Materyaller çocuğun yaşadığı toplumun kültürel özelliklerine uygun eşyalardan olmalıdır.

minirenkte-anaokullari

Kitap Çalışması

Çocuklarımızın zihinsel gelişimini destekler, kavramları öğrenmesini sağlayarak hayatı tanımasına yardımcı olur. “Gözlemleme”, “karşılaştırma”, “sınıflandırma”, “uygulama”, “eleştirme” fırsatları yaratarak, çocuklarda düşünme ile ilgili bazı temel işlemlerin gelişmesine katkı sağlar.

minirenkte-anaokullari

Reggio Emilia* Proje Çalışmaları

Reggio Emilia’da uygulanan programın amacı çocuklarımızın sanat ve doğal malzemelerle kendilerini çeşitli şekillerde ifade edebilmelerine olanak tanıyarak çocuğu gözlemek, tanımak ve gelişimini belgelemektir.

*Reggio Emilia okullarında çocuklar küçük ya da büyük gruplar halinde; kısa ve uzun süreli projeler üzerinde çalışırlar. Program, çocukların o dönemki ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda gelişen projelerden oluşur.

minirenkte-anaokullari

Scamper Çalışması

(1 Soru 1000 Yanıt)

Önceden belirlenmiş teknikleri kullanarak yani metodolojik yöntemlerle adım adım yapılan eğlenceli bir “beyin fırtınası” biçimidir. Birbirinden farklı özgün fikirlerin gelişmesi için öğrencilere, yönlendirici nitelikte sorular sorulur.

minirenkte-anaokullari

Mandala

Sanat terapisi referans alınarak oluşturulmuştur. Çocuklarımız sakinliğe ulaştırır, rahatlatan bir etki yapar. Bu çalışmadan sonra grup çalışmasında, uyum sağlamada olumlu etkiler görülür. Çocukların stresi azalır, çocuklar daha uyumlu hale gelirler.

minirenkte-anaokullari

İnsani Değerler

(Sosyokültürel Gelişim)

Okul öncesi dönemde kendine güvenme, sorumluluk alma, sorumluluklarını yerine getirme, bir göreve başlama, tamamlama, takım çalışması, yalan söylememe, nezaket kelimelerini kullanma gibi değerlerin kazandırılması çocuğun tüm yaşamı boyunca kullanacağı becerileri de beraberinde getirir.

minirenkte-anaokullari

Mutfak Etkinliği & Sürpriz Parti

Mutfak faaliyetleri ile çocuklarımız basit günlük işleri yapabilme, kullanılan malzemeleri tanıma ve yeni tatlar keşfedebilmenin mutluluğunu yaşarlar.

minirenkte-anaokullari

Bahçe & Ekoloji Saati

Çocuklarımız, yaşlarına uygun olarak doğadaki yaşam döngülerini, permakültürün ve onarıcı tarımın temellerini öğrenip, doğayla daha uyumlu bir şekilde yaşayabilmek için neler yapılabileceğini deneyimliyorlar.

minirenkte-anaokullari

Bahçede Zumba Kids

Zumba Kids, içeriğinde müzik ve dansı içinde barındıran bir egzersiz sistemidir. Bu şekilde çocukların ritim duyguları gelişirken aynı zamanda da onlar fark etmeden egzersizlerini de yaptırmış oluyoruz.

minirenkte-anaokullari

Müzik & Ritim

Müzik aletleri eşliğinde verilen müzik eğitimi ile çocuklarımıza eğlenerek ritim duygusunu aşılama, farklı müzik aletlerini tanıma ve kullanmalarına ortam sağlama, ses ve hareketlerle müzik duygusunun gelişmesine yardımcı olmak, bu alanda yeteneği olan çocukların keşfine katkı sağlamak amacıyla müzik etkinliği yapılmaktadır.

minirenkte-anaokullari

Tabiatta Waldorf Saati

Waldorf yaklaşımı eğitimi bir sanata dönüştürmeyi amaç edinen bütüncül bir yaklaşımdır. Çocukların sosyal, duygusal, ruhsal, ahlaki, fiziksel ve zihinsel açılardan dengeli bir biçimde ve çok yönlü olarak gelişebilmesini amaçlar. Çocukların bireyselliğini, özgüvenlerini ve bütünlüğünü desteklemeye ayrıca önem verilir.

minirenkte-anaokullari

Drama (Çocuğun Beden Dili)

Bir öğrenme yöntemi, kendini ifade etmede bir araç, ya da bir sanat biçimi olarak kabul edilir. Drama, en çok çocuğun öznel dünyası ve kişiliği hakkında ipuçları verir. Drama çalışmaları okulöncesi dönemde çocuğu bilişsel, fiziksel, sosyal ve duygusal olarak geliştirir ve çocukların tüm duyularını etkin olarak kullanmasına olanak sağlar.

minirenkte-anaokullari

El – Göz Koordinasyon Çalışmaları

Büyük ve küçük kasların gelişimi, birbiri ve gözler ile koordinasyonu dikkat ve odaklanmayı gerektirir ve hayati önem taşır. Erken çocukluk döneminde bu koordinasyonun sağlanması için gerekli çalışmaları yapıyor ve çocuklarımızı hayata hazırlıyoruz.

minirenkte-anaokullari

Kendi Masalını Kendin Yaz

Var olan bir bilgiyi, kendi hayal gücü ile birleştirerek, bilgiyi yorumlayarak kullanmayı eğlendirerek öğretir. Sözlü anlatım, dinleme, yorum becerisi, grup içi iletişim, empati ve sinerji becerilerini zenginleştirir.

minirenkte-anaokullari

Psikolog ile Sohbet Saati

Okul öncesi dönemi, çocukların kişilik gelişimindeki en önemli safhalara denk gelmektedir. Çok yüksek bir öğrenme potansiyelinin olduğu; bedenin, duyguların, bilişin, sosyalliğin hızla geliştiği ve değiştiği bu yaşlarda alınan eğitimin kalitesi, çocukların yaşamlarında kalıcı etkiler bırakmaktadır.

minirenkte-anaokullari

Robotik Kodlama

Erken yaşta kodlama eğitimi almaya başlayan çocuklar; zihinsel gelişim, problem çözme becerisi, işlerin planlanması, durumlar arası ilişki kurma ve yeni fikirler üretme konusunda daha çok gelişim göstermektedirler. Ayrıca robotik kodlama ile de tanışan çocuklarımızın makinaların nasıl işlediği konusunda da temelleri oluşmaktadır.

Çocuğunuz İçin En İyi Seçim

Kayıt Süreci ve İletişim Bilgileri

Kayıt sürecimiz aileler için kolay ve anlaşılır bir şekilde tasarlanmıştır. “Merak ettikleriniz” bölümümüze göz atarak sürecin ne kadar basit ve şeffaf bir hale geldiğini keşfedebilirsiniz.

Sizi Arayalım

Her türlü soru ve görüş için iletişim formunu doldurun ve sizi arayalım